Розділ 1. Інформація
1) Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».
2) Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.
3) Приватна та публічна інформація.
4) Пристрої для роботи з інформацією. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.
Розділ 2. Комп’ютери та інші пристрої
5) Комп’ютери та їх різновиди.
6) Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).
7) Виділення обраного тексту в середовищах для читання.
8) Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.
9) Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.
Розділ 3. Інтернет
10) Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті.
11) ПР №3 "Пошук та оцінювання відомостей в мережі Інтернет".
12) Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.
13)Повторення правил уведення, редагування та форматування тексту.
14) Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення образотворчого мистецтва.
15) Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення мов.
Розділ 4. Графіка
16) Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень.
17) Змінювання готових зображень.
18) Створення зображень з геометричних фігур.
19) Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.
20) Створення зображень за зразком. "Створюємо фотоальбом"
21) Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.
22) Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень.
23) Пошук зображень в Інтернеті.
Розділ 5. Команди та виконавці
24) Поняття команди й виконавця.
25) Послідовність дій.
26) Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.
27) Порівняння двох або більше предметів.
28) Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками.
29) Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях.
30) Сфери використання комп'ютерів.
31) Людина у світі інформації.
32) Робота з програмами на розвиток логічного мислення.
33) Комп'ютерні програми підтримки вивчення різних предметів.
Немає коментарів:
Дописати коментар